3 januari 2010

Nytt år och nya vanor!

En gång för länge sedan gick jag med i Viktväktarna och lyckades väldigt bra.
(sen vet jag inte vad som hände ;) Jo, jag träffade min kära sambo som är som en sticka och kan äta allt och då blev det att vi gjorde det åt allt och sen blev jag ju som ni kanske vet gravid och då FÅR man äta precis vad man vill :) Eller hur :) )

Jag gick ner 24kilo och såg ut ungefär såhär:


Så nu blir det som sagt va nya tag! Jag SKA se ut såhär igen :)

Till min hjälp har jag Viktväktarna. Jag har tyvärr inte den självdiciplinen att göra det helt själv...

5 kommentarer:

therese sa...

Jag hänger på! Fast jag följer inte med dit, men jag gör det hemifrån! Kram therese

Cilla sa...

Det är rätta takter! Viktväktarna är verkligen bra och de dagar man inte fixar det själv så är de ännu bättre! Lycka till, you can do it =)

Kram!

Therése sa...

Tack för stödet :)

Anonym sa...

Den bilden minns jag... söt då, söt alltid! Lycka till!
Vi vet ju alla att du kan =)

Therése sa...

Tack kära svägerska :)