19 januari 2010

Mera snö...

Jag vill inte ha mera snö nu! Jag tycker det räcker med dom 50cm som redan ligger...
Det är så jäkla tungt å dra vagnen i detta. Och jag vill kunna ta långpromenader med Tuva utan å bli helt dyngsur av svett. Idag blir det inte ens en liten promenad, Chrille tog Vectran till jobbet, med vagnen i bagagen..
Idag blir det städdag här, för imorgon får vi besök av Cim, Kevin, Susanne och Sixten. Det ska bli väldigt trevligt. Så tyvärr så blir nog inte inlägget längre än såhär. Jag måste nog laga lite lunch nu innan jag fortsätter städa.

2 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Visst är det jobbigt att dra vagnen!! Jag blir tokig!!
Men tycker dock att det kan få ligga kvar tills sportlovet är över.. Äntligen har barnen såå mycket snö att leka med:)
Hoppas det är bra med er!
Kram Kram

Therése sa...

Ja, det kan få ligga kvar tycker jag oxå, men det behöver ju inte komma mer ia f :) Här är det bara bra. Med er oxå hoppas jag! Vad sägs om en lunch någon dag kanske? :)