27 januari 2010

Jobba??

Lite funderingar kring jobb, efter mammaledigheten. Från början hade jag tänkt va ledig hela sommaren, men sen kom vi på att det är lite skönt att ha några dagar kvar :) Så min tanke va att börja på systemet i juni och ta lite ledigt mitt i sommaren bara. Men nu har jag hört att dagiset jag har jobbat på (i köket) har bara anställt personal fram till sista juni, sen har dom inte bestämt något mer. Tänk om jag kunde få det jobbet, precis som jag vill! Då kanske den där tanten som jobbar där nu, kan ta två veckor in i juli, sen stänger dom ju i tre veckor, och sen kan jag börja i Augusti :) Wii!! Detta är mina önskedrömmar just nu :)
Tänk om!

4 kommentarer:

Christel sa...

Åh vad roligt, håller tummarna för att du får det jobbet!
Tänkte höra om kanske jag o gustaf kan komma ut en sväng och hälsa på någon dag? Har en liten present till Tuva :)

Therése sa...

Självklart får ni komma hit!! :) Vad gör ni imorgon(torsdag) eftermiddag/kväll? kram

Anonym sa...

Åhh vi får vekligen hålla tummarna för dig =)

Cornelia sa...

Hej! du har fått en award från mig, kolla min blogg! de andra tjejerna och barnen kunde måndak klockan elva så ni är så välkomna då! Hoppas detta skitväder ger sig bara!! =/ KRAM