4 juli 2012

Fullspäckad dag!

Idag har schemat varit helt fullspäckat!
Vi började förmiddagen med en liten lekdejt i källängen med fina vänner E och I och söta små tvillingar.
Barnen lekte och mammorna drack kaffe i solen. Hur skönt som helst!
Min faster mötte upp oss där och gav Tuva födelsedagspresenter, finfina kläder och ett smyckeskrin fullt med gamla smycken (från min farmor) Detta va mycket uppskattat!

Sen åkte vi och träffade Tuvas kusiner och mina fina vänner J och  T vid Spilhammarbadet. Jag fullkomligt älskar detta ställe! Helt perfekt! En stor gräsmatta framför badplatsen och en liten sandstrand och bryggor i ett H så de lite mindre barnen kan hålla sej innanför bryggorna. Lovely!

När vi låg där undrade T om vi inte skulle ta en sväng in till ALV när hennes grabbar kom hem, och sagt och gjort, nästan två underbara timmar i solskenet i sagoparken.

Denna söta lilla duo lekte ihop i astrids värld idag igen, jag tror att min dotter är lite betuttad :)

Behöver jag säga att mina barn somnade ovaggade ikväll. :) (jag tror att jag gör dom sällskap alldeles strax, är sådär skönt trött efter denna UNDERBARA dag!)

Jag har förresten tappat -0,5 denna vecka.....ÄR INTE NÖJD, och skyller allt på bitchvecka och att jag brukar svälla upp då, men snart är den slut och jag hoppas hoppas hoppas att det är betydligt mer nästa vecka! (I know, att jag inte ska bry mej om vågen utan om måtten, men det är såå drygt att jag inte kan komma under mitt första mål! )

Inga kommentarer: