18 juli 2012

Semester

Jaa, det är just vad jag har haft kan man säga. Vi fick ett litet ryck i fredags och stack till Rottne till våra kära vänner Karin och Andreas och deras lilla Albin, och stannade två nätter och bara njöt av trevligt sällskap och sena kvällar! :) Vi hann va hemma en dag, sen stack vi till Öland igår bara över dagen för att fira min fina storebror som fyllde 30! Hipp hipp hurra för honom!


Trots "semester" så sköter jag mej väldigt bra med kosten, dock har det blivit lite för lite motion :( Så därför va det ingen kul vägning idag..... 3hekto upp. Jag tänker inte ens mäta mej.....
Så nu j*vlar ska det köras skiten ur mej varje dag!

VAD GÖR JAG FÖR FEL??

Nu ringde Tessan och va på lika dåligt humör som jag. Så hon  kommer hit så går vi och tjurar en promenad ihop! Så det så! ;)

 




Inga kommentarer: