1 juli 2012

Oj oj oj

Jag är helt slut nu efter dagens festligheter!
Även om Tuva inte fyller fören imorgon, så firade vi henne idag. Eftersom Chrille ville va med, så vi slipper väcka stackarn i morgonbitti kl halv sex :)

Imorse fick hon sina paket från oss vid sängen, lite småpryttlar och en sparkcykel. Hon har redan fått sin lekstuga. Sen vid frukosten berättade vi att hon skulle få en katt som vi hämtade under förmiddagen, gissa om hon är lycklig! Och inte nog med det, på kalaset fick hon så himla mycket fina grejer av alla bl.a en cykel med stödhjul, doktorsväska och en pool :) Hon har haft minst sagt en bra dag :)




Även Vidar tyckte syrrans paket va roliga (eller i a f pappret :) )
På bilderna ser ni vår nya familjemedlem "Prussiluskan Ekström".
Behöver jag säga att Tuvas favvokakor är dammsugare :)

Det va väldigt mycket frestelser på kalaset, både tårta, kanelbullar, dammsugare och chokladbollar, jag vispade ihop en lchf cjokladmousse bara till mej, som jag smaskade på, men slängde halva!
En liten egoapplåd till mej :)

Och efter kalas och grillning tog jag en skön PW med hantlar, som jag fick i födelsedagspresent av min älskling. Shit vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Det kändes redan efter nån kilometer att det skulle bli jobbigt, men det hindrade mej inte från att testa  löpsteget några hundra meter :)
Väl hemma tog vi situps och lite rumplyft! Det går bra nu ;)

Just det, lite update på mina mått oxå ju :)  5cm i midjan och 3cm runt rumpan, resten oförändrat typ. Det känns så sjuuukt bra!


Herregud vad jag har pladdrat på nu, SORRY! :)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett mycket trevligt kalas. Hur går det med cyklandet för Tuva? och bra jobbat där med måtten ju! :)

/Christel

Therése sa...

Tack själva! Hon övar och övar, men det är ju så roligt att bromsa :)
Tack! Jaa, det känns skitbra!