13 juli 2012

Kämpar på!

Vi har lite konstigt strul med vår dator, därför blev det inget inlägg igår efter vägning. Sen hade jag ju inget att skryta med direkt heller. Jag har kämpa på precis som vanligt, men det händer ingenting (knappt) Jag hade bara gått ner 2hekto!? Och minskat 1cm på alla mina mått. Men det känns som det borde ha varit mer, då jag inte har fuskat någonting och rört på mej en del. Kändes jäkligt trist, men sen har jag gått och fundera lite på det och kommit fram till att det egentligen är ok, så länge jag inte ökar!
Sen är det ju oxå så att jag började ju egentligen "banta" redan vid nyår och har ju tappat 17,5kg sen dess. Så det är ju nu det börjar att bli lite trögare en stund, innan det sätter igång igen tror jag. Hoppas jag :)

Nu blir det frukost, äggröra och bacon tror jag bestämt att det blir idag :)





1 kommentar:

Lina Hassinen sa...

Huvudsaken är att det går nedåt! Du är superduktig, kämpa på! :-)