8 juli 2012

Jomen så atte....

Gårdagen va det kvavaste och mest syrelösa på länge. Jag svettades och hade ont i huvudet mest hela dagen :( Hade liksom ingen motivation till nå´t. Jag borde verkligen ha rört på fläsket, men icke. Och heller inte idag har vi lyckats få till någon slags träning. Detta måste det bli ändring på!! Nu är nämligen sambon ute och fiskar och här sitter jag med två sovande kottar. Jag fick ett litet städryck, bland annat Tuvas rum. Herregud, hur kan man lyckas stöka ner så dant? Så fort jag har plockat i ordning, tar det 5min, så ser det lika dant ut :/ Och min dotter är liksom inte känd för att va duktig på att städa :)

Jag har funderat en del på det här med kolhydrater. Och jag måste säga att jag saknar inte ens pasta, ris och potatis det minsta. Det enda jag kan sakna är en riktigt god macka. Jag ska prova att baka lchf scones imorgon tänkte jag, hoppas på att de är riktigt goda. 

Nu ska jag röja undan den sista tvättpåsen och hoppas på att det är nå´t bra på tv:n!

Tjillevippen

Inga kommentarer: