24 september 2012

Blähä och blaha och lite jippi!!

Jaa, så kan man sammanfatta dagen!

Va f*n gör jag för fel med min lchf? Denna vecka hade jag gått upp 0.5kg :(
Så jäkla tråkigt! Då har jag ändå skött mej bra tycker jag, förutom i lördags då jag drack vin och åt lite dessert ju. Och en kaka i söndags.... (jag ska få hjälp av lchf proffset Lina med min mat :) )

Nu jädrar! Imorgon blir det spinning och på onsdag oxå!
Sen undrar jag om det är någon här som läser min blogg som tränar styrketräning på träningshuset som skulle kunna tänka sej att ha en lekion med mej på bra övningar och redskap :)
Eller om ni har tips! Give it to me!

Och nu till det fina med kråksången! Jag köpte en ny triss idag och skrapade fram 3 st 30:- symboler och sedan en gånger 10! Så 300 spänn rikare känns bra :D

Chip chip!

3 kommentarer:

Cilla sa...

Jag kan introducera lite styrketräning om du är sugen. Vill du köra tung styrka eller mer fettförbrännande upplägg med mer intensiva pass i form av fler reps och lättare vikter?

Therése sa...

Men Cilla! Vill du det? Jag vet inte riktigt vad jag vill eller behöver :) Jag vill ju bränna fettet givetvis, men samtidigt vill jag tona rumpa/lår/armar och bli starkare i mage/rygg.....Så, you tell me! :)Det vore så himla snällt om du ville det!! Kram till dej!

Cilla sa...

Visst vill jag det :) Jag kan sätta ihop två olika program som du kan varva med till en början, i kanske fyra veckor eller nåt. Så kan vi utvärdera och se hur det känns. Jag drar ju till London den här helgen men kanske helgen efter det? Kram