15 september 2012

Hela dagen har gått i 120 knyck.

Denna lördag bara försvann lika fort som den kom. Vi stack iväg rean innan kl tio idag och har hunnit med att kolla på fotbollsmatch där resultatet va glädjande. Sen har jag jobbat ideellt för klubben och sålt korv och godis till bilbingo spelare.
Väl hemma igen vid trehugget ringer barnens stora söta kusin och frågar lite fint om inte hon kan få komma hit och sova över. Och ingen blev gladare än lilla Tuva! Emina är hennes största idol :)
Så därför bjöd vi in barnens faster och den andra kusinen på tacos. Tacos är alltid trevligare att ätas tillsammans.

Så nu sitter vi här i soffan, barnen tjoffar i sej godis för glatta livet (det är ju lördag) och på riktigt första gången känner jag hur det verkligen vattnas i munnen efter godis!! Det va länge sen jag kände det. Däremot kan jag få sug efter kaka, efterrätter eller snacks, men sällan godis....

Jaja, nu tar vi ett stort glas vatten och tänker på vägningen på måndag! :)

2 kommentarer:

Lina Hassinen sa...

Helt rätt fina du! Nu peppar vi inför morgondagen :-)

Anonym sa...

Jag tror att andra webbplats ägare bör ta denna webbplats som en modell, mycket rent och bra användarvänlig stil och design, än mindre innehållet. Du är en expert i detta ämne!