6 september 2012

Shopping i V-vik

Idag har jag varit i Västervik en sväng och shoppat lite, men hur konstigt är det inte. Jag hittar aldrig nå´t till mej själv då, utan bara till sambon och barnen. Men, hur eller hur, så va det skönt att få strosa lite med kusinen och våra två minsta och bara va :) Käka god lunch ihop och ha det trevligt.

Men tyvärr när jag kom hem så va Chrille hemma, (det lät ju kul...tyvärr va han hemma :P) men, han hade fått gå hem från jobbet, febrig och dan. Vi trodde ju att allt va över, att alla va på bättringsväg, me icke...Så nu ligger han i soffan och är så ynklig :P

Jag tror bestämt att det vankas film ikväll igen. Ikväll blir det Safe, betyg får ni imorgon.

 

Kom på att det va länge sen jag skrev nå´t recept eller så, men det har den enkla förklaringen att jag typ äter samma grejer just nu och det är inga woho grejer tyvärr. Men däremot har jag bakat lite bröd, och receptet på detta goda finner ni här på Linas blogg! Jättesmarrigt!

chip chip!

1 kommentar:

Bastefall sa...

Du kan bara va ynklig! ;-) älskar dig puss