5 september 2012

Kaos på stan!

Jaa, så skulle man kunna sammanfatta gårdags eftermiddagen. :/
Vi bestämde träff med några kompisar på stan. Vi va alltså, 3 mammor, och 6 barn. Som gick och fikade på bakfickan...Va du där och fika, så ber jag verkligen om ursäkt att vi störde er fika!!
Efter knappt 40min gav vi upp och släpade ut alla barn från fiket. Tänkte att vi kan ju dra en sväng på Lindex. Återigen, Va du där, Förlåt att vi störde dej när du försökte shoppa i lugn och ro!!
Sen va jag tyvärr tvungen att ta en sväng in på Ica Kvantum också, och änne en gång! Förlåt om du stod och plockade i dina varor och plötsligt hör nån som ropar det högsta hon kan (från en kundtoa med dörren vidöpppen) MAMMA, jag är färdig!!
Herregud, vad jag va trött när jag satte mej i bilen och styrde hemåt skogen, där Vildjuren hör hemma :)

Inga kommentarer: