18 september 2012

trötter...

Jag känner mej sliten i kroppen idag, är just mitt i bitchveckan och misstänker att det är helt på grund av det. Huvudvärken är oxå ett faktum, jag avskyr att vakna med huvudvärk. (Vem gör ite det liksom :P) Sen jag fick Vidar har denna veckan varje månad varit en plåga. Hoppas verkligen att det kommer bli bättre! Jag ska ju spinna imorgon ju! Det blir väl att knappra panodil/ipren idag oxå :(
 
 



Vidars snor vägrar oxå att ge med sej. Han är lite gnällig och vaknar flera gånger varje natt, vilket också gör att varken jag eller Chrille får sova ordenligt.
 Så idag tar vi det lilla lugna. Vidar sover redan sitt första pass, han va så himla trött plutten.
Tvättmaskinen går på högvarv redan och kommer så göra hela dagen tror jag.

Nähä, om man skulle hinka i sej en till kopp kaffe och hoppas på att huvudvärken släpper....

Vad ska ni göra idag mina fina läsare?

1 kommentar:

Anonym sa...

Arbeta arbeta arbeta :-)