10 september 2012

Skämmes ta mej f*n!

Vuxna människa, som inte förstår att man inte kan halsa hemkryddad snaps direkt ur flaskan på en kräftskiva..... Gårdagen spenderades mer eller mindre i sängen, tills jag längtade ihjäl mej efter mina barn och tog mej i kragen och gick och duschade och så åkte vi och hämtade dom, sen spenderade jag eftermiddagen med att pussa och krama dom massor!

Och den där alkoholen...den förstör precis allt!! Vi beställde pizza, som jag även glatt gluffsade i mej några bitar av, och tänkte: Imorgon då är det färdigt med alla fester och kräftskivor ett bra tag framöver, då kör vi absolut all in med lchf igen!!

Nu jävlar kör vi!! Och motionen och träningen ska skötas fläckfritt!

Nu är vi äntligen helt friska oxå! Chrille fick ju halsfluss stackarn! Så nu har det vänt efter andra dygnet med penicillin!

Nu dags för lunch! Omelett för min del!

Inga kommentarer: