26 september 2012

midag och träning!

Hur gör ni när ni har träningspass typ 18.00 eller 18.30? (Vi brukar äta middag mellan 16.30-18.00)Vad äter ni innan? Och vad äter ni efter? Spelar ingen roll om ni kör lchf eller inte.

För jag kan verkligen inte äta en middag innan, då är jag alldeles för tung i magen. Men nåt måste man ju äta, sen efter träning blir det för sent att äta middag. Idag åt jag lite yoghurt med nötter och ett kokt ägg 1,5-2h innan passet och efteråt gjorde jag tonfiskröra och la på romansalladsblad som macka :) med lite avokado på toppen....Hur gott som helst, och jag känner mej mätt och nöjd och va inte för tung i magen innan passet...kan man göra på detta viset tror ni?

Imorgon är det öppna fsk här i Pelarne på fsk körsbärskullen kl 9.30- 11.30, Vidar och jag ska dit som vanligt :) Tuva tycker att det är roligt när vi är där oxå. Nån som är sugen? Vi gör inget särskilt mer än att barnen får träffa andra barn och leka. Det är ingen fika eller så. Det kan vi ta hemma hos mej efteråt! ;)

2 kommentarer:

emelie sa...

Gud vad duktig du är! Tränar och ligger i. Önskar jag kunde säga att jag blir inspirerad men jag har hamnat i höstdeprition. Ingen träning, dålig mat och har precis öppnat en påse chips som jag egentligen inte var sugen på =) I morn börjar jag! Inte LCHF men nya och bätre vanor. Kram

Therése sa...

Tack Emelie! Jaa, jag är helt fast i min träning nu :) De känns grymt bra! Ta tag i det i morgon du! Lägg in chipsen i skåpet igen ;) Kramar!