2 september 2012

Vill bli frisk!!

Ja men visst, smittade jag ner resten av familjen också....
Nu går vi här alla fyra och snörvlar och hostar om varandra.
Vi har inte sovit mycket inatt an jag säga, stackars Vidar vaknar hela tiden för att han är så snorig. Annars vaknar jag av att jag själv hostar eller behöver snyta mej :(



Vi vill va friska!!
Jag är sjuuukt pepp på all träning just nu! Jag vill spinna, gå långa pw:s och styrketräna ju!!
Vet ej vart denna träningsglädje har kommit från.
Kanske för att allt helt plötsligt känns mycket lättare.
Igår kväll hittade jag fina underkläder längst in i garderoben som jag köpt för länge sen, men aldrig kunnat ha. Jag va ju tvungen att test dom, guess what!? Dom satt perfekt, och jag kände mej jättefin! :) Det va länge sen jag kände mej fin i underkläder =P

Nu måste jag gå och snyta mej och göra ännu en kopp te tror jag!

Snor, snor!!

Inga kommentarer: