19 september 2012

Höstpromenad och spinning!

Idag har jag hunnit med båda, höstpromenaden blev inte särskilt hurtig, jag gick mest och njöt av att jag inte behövde bli så jäkla svettig :) Som jag alltid annars har blivit av att gå, även i sakta tempo med alldeles för mycket övervikt! It feels lovely!
Åh guu så gött med lite spinning i benen igen! Jag kan inte påtala detta mer. Har ni inte testat spinning, gört! Det är såå skönt att trampa skiten ur sej tills svetten sprutar!


Om ni har missat det, så har några tjejer från Vimmerbytrakten startat en loppis/second hand grupp på facebook. Detta underbara fenomen! :) Vi gick igenom barnens gamla kläder och bestämde oss att slänga ut allt vi inte vill spara där. Och herregud va grejer jag har blivit av med. Jag passade på att göra lite schyssta affärer innan spinningen, jag mötte upp två tjejer som köpte lite barnkläder. Gött att dra in lite extra cash ;)

Imorgon väntar något spännande. Först ska jag dra en repa inne i stan och faktiskt köpa andra grejer som jag hittat på fb loppisen :) Men efter lunch bär det av mot simhallen med båda barnen. Första gången för lille Vidar :) Till min hjälp har jag världens finaste svägerska och barnens kusiner. Det ska bli supermysigt!

Nu har jag nog pladdrat färdigt och det är läggdags!

Inga kommentarer: