12 augusti 2012

barnvakt åt eller barnvakt till mina? :)

Då va den här helgen till ända, den sprang förbi lika fort som den kom! I fredags tog vi det väldigt piano och kollade lite OS och sen filmen en gång i phuket, gud vad jag skrattade! Den måste ni se om ni inte har det! :)



Sen blev det lördag och då hämtade vi hit Emina, Tuvas äldsta kusin (8år) för att vara barnvakt, eller ska jag säga att hon nog istället va barnvakt åt mina barn :) Hon är så duktig, en riktigt stor tjej! Mina barn va väldigt nöjda! Men hon hade visst varit lite trött idag tror jag :) Så efter lite vila, så möttes vi upp på ALV för att kolla på föreställningen "Far åt pipsvängen". Den är såå bra! Men givetvis, så fort vi klev in på ALV började det ju ösregna, och gjorde det under hela föreställningen :( Då är det skönt att vi inte har så långt hem efteråt. Men så onödigt att sitta där i ösregn, när vi kan gå och kolla i stort sett vilken dag vi vill :)

Förlåt, Lina! Jag har tyvärr inte hållit mitt löfte om 50min motion 5 dagar denna vecka...
Jag lovar och svär att det ska bli ändring på det den här veckan!! 
Nu hör ni det allihop! Skäll på mej om jag klagar över vädret eller liknande ;)

Nu ska jag lägga barnen och slänga mej i soffan och kolla färdigt på filmen (X-men 3) som vi började kolla på igår, men inte orkade se färdigt. 

Inga kommentarer: