20 augusti 2012

Sammanfattning

Jaa, det är just vad detta kommer bli, en kort sammanfattning av helgen. I lördags va det full rulle klippt hele dan! Vi drog till alv lagom till öppning och lallade runt därinne hela dagen min fina lilla familj, plus mor&far och syrran och hennes kille. Det va urmysigt! Men tiden drog iväg, och jag skulle på 50+50 årsfest hos min kompis föräldrar. Så det blev hem till mina föräldrar och svira om i 120 och bort på festen och korka upp vinet....sen gick det utför :D
Ragglade hem kl halv fyra och hade ätit både smörgås, paj och tårta...Magen mådde inte bra! Och inte nog med det. Hela söndagen gick i snigelfart, och jag åt ytterligare smörgåsar :/
Så nu j*vlar är det all in lchf!! Och det tackar min mage ödmjukast för! :)

Vi hörs! Jag ska bättra mej på updaten här faktiskt!
Ett recept väntar oxå, dagens lunch va asgod nämligen :)

Inga kommentarer: