1 augusti 2012

Long time....

Nu är jag äntligen tillbax!
Vi fick virus på datorn så den pajade, men nu är vår ögonsten tillbaka :)

Och jag ska försöka uppdatera er om mitt underbara liv igen.

V.30 hade vi fem fantastiska dagar på Öland hos min föräldrar. Vi fick med oss lite sällskap de första tre dagarna. Chrilles syrra med sambo och barn drog med svärisarnas husvagn och campade på vår parkering. Det va de underbaraste dagarna på hela sommaren, 30 grader och strålande solsken! Vi solade och badade dagarna i enda! Till i a f mammornas och barnens stora förtjusning :)
 Sen hann vi inte mer än hem och mellanlanda, så va det dags för Borås Djurpark och hotellövernattning.
Dessa två dagar va också helt fantastiska! Vädret va perfekt för djurparksbesök, det kom en liten liten duggskur andra dagen, men det gjorde ingenting faktiskt. Hotellet va superfint och barnen va så himla duktiga. Så det blev en jättebra avslutning på denna semester. Sista veckan nu ska vi nog bara hålla oss hemma och ta det lugnt och hoppas på lite solsken så vi kan åka till sjön i a f.

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder för tillfället, men jag lovar att de kommer senare!

På lchf fronten ser det bra ut. Jag sköter mej ganska bra. Jag har endast "fuskat" inom ramarna :) Ätit lite för mycket mörk choklad och lite för mycket nötter. Tyvärr har ju motionen uteblivit men det blir det ändring på nu när vi är hemma.

Senare i veckan kommer vikt och mått uppdate!

Nej nu känner jag en odör från Vidars blöja. Dags att gå :)


Inga kommentarer: