22 augusti 2012

Träning och god mat

Yes! Så kommer min höst se ut! Jag inhandlade precis ett halvårskort på träningshuset, spinning och styrketräning. Ska bli underbart att komma igång med träning!
Spinning trodde jag ju aldrig att jag skulle tycka va kul. Hade endast testat två gånger under tiden jag spelade fotboll för typ 12år sen. Och tyckte att det var det vidrigaste jag nånsin gjort. Men så  i vintras (När Vidar va typ 2,5 månad!?) testade jag igen och föll pladask! Så jäkla kul! Så nu jäklar kör vi igen! :)

 

Och god mat! Jaa, det är ju inte så svårt. Lchf innebär ju massa god mat! Så jag hoppas att viktminskningen fortsätter i denna takt resten av året och att jag kommer ner och känner mej nöjd framöver. Har ju fortfarande inte satt upp några mål. Bara lite små mål, som: Nu ska jag under xx kg typ. Och inte riktigt än känner jag mej bekväm med att skriva ner min vikt.....

Nähä, nu ska jag börja med köttfärssåsen till auberginegratängen som vi ska äta till middag idag.

Inga kommentarer: