26 augusti 2012

Söndagen den 26 augusti

Om en liten stund ska jag åka in till träningshuset och riva av ett spinningpass! ÅHH vad jag längtar! Det ska bli helt wunderbar att få svettas och köra skiten ur sej faktiskt! Mina fina föräldrar och min svägerska kommer vara med oxå!

Annat som har hänt under dagen är en mycket intressat diskussion mellan mej och min sambo *haha*. Om vem som stökar ner mest i köket när denne lagar mat. Och jaa, som ni självklart förstår, så är det ju han som gör det, och inte jag! :D

Vi har även gått promenad med grannens hundar eftersom de tog en liten semestertripp över dagen. Och som varje helg plockade vi underbara grönsaker från deras odling (kolla in deras facebooksida! bastefalls småbruk)

Nej, nu är  det dags att dra på träningskläderna och sticka!

chip chip!

Inga kommentarer: