6 augusti 2012

Seeeg....

Grillkväll och kräftskiva på samma helg....Jag pallar fasen inte... :)
Men hua så trevligt vi har haft!

I fredags bjöd vi hem våra grannar på grillkväll, och det är rätt fantastiskt, ni som inte vet hur jag bor så kan jag ju tala om att jag bor på ett underbart litet ställe i Pelarne som heter Bastefall. Det är en grusväg med tre hus och en gård typ. och på vår grillkväll deltog tre av dessa fyra hus och vi va 6vuxna och 5(snart 6) barn!? Det känns lite som barnen i bullerbyn faktiskt. De minsta tre barnen är födda samma år och det är en till på väg oxå. Vi har inte riktigt haft tid att lära känna varandra innan så, det va jättekul att få lära känna varandra.

Och i lördagskväll tog jag med min kärlek och drog på kräftskiva och hade helt sjukt kul med mina gamla klasskompisar från gymnasiet. Tusen tack för en sjukt kul kväll Emmy och alla andra inblandade!

Och som överskriften säger så va söndagen bara en seeeg dag. Det känns i kroppen även idag tycker jag. Har jag blivit gammal tror ni?


Inga kommentarer: