9 augusti 2012

Vart är mina sovmorgnar?

Hela sommaren har våra barn sovit jättebra, somnat runt åtta och sovit hela natten (Vidar en vällingpaus) och sedan sovit till halv åtta, åtta. Men så kunde vi ju inte fortsätta när Chrille började jobba, nej då. Då måste vi helt plötsligt gå upp efter sex. :/ Tänk vad en timme eller lite till kan göra.
Så just nu är jag jättetrött, funderar på att ta en tidig kopp kaffe innan frukost :)

Idag ska vi åka och hälsa på Vidars tjej, ute i Tuna. Och min fina vän T.
Sen vankas det middag hos mamma och pappa, och fika hos faster som fyllt år. Jag började fundera på vad jag skulle ge min kära faster i present, och tyckte att idéen att ge bort hemgjorda grejer lät kul. Så jag plockade lite krusbär och tänkte göra marmelad, hon och hennes man kör också lchf, så därför gjorde jag den med stevia. Det blev INTE bra :( Riktigt konstig bismak. Så jag får fundera vidare på present tror jag.



Inga kommentarer: