13 augusti 2012

The man of my dreams

Jaa, så skulle man väl kunna säga om min fina älskling, pappan till mina barn och mannen i mina drömmar! Jag kan inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna denna underbara man! Han är allt man kan drömma om! Han kan laga bilen om den pajar (lite bilintresserad), han kan svänga ihop en trerätters i en handvändning(utbildad kock), han tar hand om barnen precis lika bra som jag, han fixar datorn om den trasslar(dataintresserad) han städar och fixar här hemma (pedant), han är snygg och smart och i skrivandes stund fixar han min cykel så att jag kan hålla mitt löfte att motionera minst 50min 5 dagar denna vecka! :)



En dag hoppas jag att jag kan säga att denna man är Min Man! (men det är nog långt bort, då vi inte ens är förlovade :)  )

Hur som helst så älskar jag honom oändligt mycket!

Pussar till dej min älskling!

2 kommentarer:

Louise sa...

Så fint skrivet! Ja det gäller att hitta de bästa, jag har också ett exemplar:)

Therése sa...

Tack :) Jaa, skrivet helt från hjärtat! :) Jaa, jag kan tro det Louise! Och han är ju tillochmed din MAN :) Tänk om jag kunde få gifta mej snart :)